.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درگیری فیزیکی در هیات کشتی مازندران
انتخاب مربی کشتی مازندران برای حضور در ترکیب کادر فنی تیم ملی در بازی های آسیایی 2006 دوحه با درگیری برخی مربیان و مسئولان کشتی این استان همراه شد. حساسیت بالایی که کشتی و مسایل مربوط به آن درمازندران دارد باعث شده ...
درگیری فیزیکی در هیات کشتی مازندران

انتخاب مربی کشتی مازندران برای حضور در ترکیب کادر فنی تیم ملی در بازی های آسیایی 2006 دوحه با درگیری برخی مربیان و مسئولان کشتی این استان همراه شد.
به گزارش خبرنگار مهر حساسیت بالایی که کشتی و مسایل مربوط به آن درمازندران دارد باعث شده تا هیات کشتی این استان به صورت چرخشی نمایندگان این استان را برای حضور در کادر فنی تیم های ملی تعیین و معرفی کند.

پس از رقابت های جهانی 2006 چین و درحالی که هنوز کمیته فنی فدراسیون کشتی عملکرد تیم های ملی کشتی و کادر فنی آنها را مورد ارزیابی قرار نداده و تصمیمی درباره تغییر و تحول احتمالی مربیان نگرفته، انتخاب مربی بعدی تیم ملی از این استان با جنجال و درگیری همراه شده است.

با اعتراض دباغی یکی از مربیان سازنده و باسابقه کشتی مازندران به نحوه انتخاب مربیان مازندرانی برای حضور درترکیب کادر فنی تیم ملی، بین او و سلمان قادری، نایب رئیس هیات کشتی مازندران درگیری فیزیکی بوجود آمد و دو طرف به زد و خورد پرداختند.

اعتراض دباغی که یکی از مربیان کشتی شهر ساری است به انتخاب شکری پور مربی اهل شهرستان بابل برمی گردد. شکری پور از مربیان خوب و سرشناس کشتی مازندران است اما همشهری بودن او با مهندس علی اعظم مهدی پور رئیس هیات کشتی استان مازندران باعث شده تا مقابل دیگر مربیان کشتی مازندران بایستد.

این جنجال و درگیری در دفتر هیات کشتی استان مازندران به وجود آمد و کار به جایی کشیده شد که برای پایان دادن به ماجرا و درگیری از نیروی انتظامی کمک خواسته شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.